onsdag 26 januari 2011

Förkyld!

Hejhej!

Idag har jag varit i skolan och det var roligt. Först så gick vi och lånade böcker för vi skulle läsa för våra fadderbarn. Sen när vi hade läst för dem så gjorde vi klart en sak om Frankrike. Sen efter rasten hade vi matte därefter hade vi gympa. Efter gympan hade vi lunch, sen på lunchrasten försökte Louise och Malin att lära mig  och Michaela att dansa deras dans. Sen fick vi göra lite blandat tills vi skulle gå hem.
Sen när jag kom hem så åt jag och sen gick jag in på datorn för att börja göra läxan till på fredag. Sen skulle jag egentligen gått på träning men jag är jätteförkyld så jag kunde inte gå buhu:(
Nu kollar jag på tv och tar det lugnt bara.

1 kommentar:

  1. Trist att vara förkyld..men bättre att du vilar nu så du kan vara med på matchen på lördag..
    Kram Mamma

    SvaraRadera