onsdag 9 februari 2011

Glömde min tröja!

Hejhej!

Idag så har jag varit i skolan, det var ganska roligt. Sen när jag kom hem så åt jag och sen satte jag mig och började öva på glosorna till på fredag. När jag var klar med läxan så kollade jag runt lite på internet. Därefter så packade jag min väska till träningen och bytade om. Sen när jag hade bytat om så provade jag och locka håret med en plattång, det blev ganska så lyckat. När jag var klar med håret så gjorde jag en smoothie, mmm gott! Sen kom Lollo och hennes mamma och hämtade mig och så åkte vi till träningen. När jag sen packade upp min väska när jag kommit hem så var inte min tröja där så den hade jag glömt så jag fick ringa till mamma och säga det. Mamma var snäll och stack till hallen och kollade om den var kvar men min lagkamrat Andrea hade tagit hem den, tack Andrea! Så då ringde jag till henne och frågade om hin kunde ta med sig den till träningen och det skulle hon. Nu så sitter jag på mitt rum och gör inte så mycket, lyssnar på musik och lite sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar