måndag 7 mars 2011

Slutade tidigt

Idag så har vi haft vänskapstemadag i skolan med våra fadderbarn. Först så gjorde vi vänskapsband och det var jättekul för jag, Anton (mitt fadderbarn), Malin och hennes fadderbarn satt vid ett bord och dom satt och skrattade åt mig hela tiden och det var roligt tyckte jag. Sen skulle vi göra band till en drömfångare som vi ska ha i klassrummet. Den blev väldigt fin tyckte jag. När våra fadderbarn gick och åt så satt vi kvar i deras klassrum och gjorde klart lite saker som vi inte hade hunnit göra klart på dom saker vi hadev gjort med fadderbarnen. Sen gick vi tillbaka till klassrummet för vi skulle gå igenom lite saker och sånt och därefter gick vi och åt. Efter lunchen så tränade vi till rinnebäcksstjärnorna. Just nu så sitter jag på mitt rum och chattar med Malin och Cornelia. Ska nog redigera några bilder som jag och Lollo tog igår. Sen ikväll ska jag och Lollo ut och springa en runda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar