söndag 3 april 2011

Hundvakt!

Heej!
Förlåt för den dåliga uppdateringen. Men jag har inte hunnit blogga. Ja i alla fall, igår spelade jag match mot Dalhem. Det blev lika 14-14. Efter matchen så var jag med Emma och Amanda och vi lekte med Stina som jag har passat i helgen. Väldigt roligt. Sen på kvällen var vi hos våra gamla grannar som flyttade till Stehag för några år sedan. När vi skulle åka hem så tog vi först tåget till Örtofta och sen därigrån skulle vi åka taxi hem. Men taxin var typ en halv timme försenad och det var mitt i natten så jag stog och frös och var jättetrött och ville bara hem. Idag har jag varit med Louise. Vi bakade blondies med choklad och marshmallows. Men när Louise skulle gå hem så var den inte riktigt färdig så hon fick ingen med sig hem. Synd:( Vi har precis varit och lämnat Stina som vi var hundvakt till. Snart ska vi äta grillad korv med sallad.
Här är en gammal bild på Stina.
Så sööt

1 kommentar:

  1. så gulliiiiiiiiiiiiiig.............................................och söt / Malin

    SvaraRadera