onsdag 13 april 2011

Snart klar...

...med all packning till på fredag när jag åker till Alingsås för att spela potatiscupen med handbolls laget! Har bara några få saker kvar som ska med men dom behöver jag ha innan vi åker på fredag så dom packar jag ner precis innan jag. Skolan idag var väldigt rolig. Först på morgonen så hade vi svenska och sen hade vi SO. Sen hade vi rast och därefter hade vi matte en liten stund för kl. 10.30 skulle vi gå och öva till rinnebäckstjärnorna som är imorgon. Woohoo! När vi hade tränat klart så hade vi gympa där ute och körde dunkgömme. Det var väldigt roligt, vår gympalärare var också med på dunkgömmen för det var hans sista lektion med oss för han ska börja jobba på en annan skola. Efter gympan hade vi lunch och sen på vår NO lektion så hade vi Birgitta för vi hade haft Andreas hela förmiddan fram till lunchen. Jag har tränat handboll idag också, väldigt roligt. Nu ska jag fixa håret till imorgon. Ska locka det lite och sen kan jag bara bättra på lockarna imorgon bittig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar