fredag 13 maj 2011

Centan med Annie

Hejsan!

Idag har jag varit på centan med Annie. Först gick vi runder och kollade lite och sen gick vi och fikade. När vi hade fikat klart gick vi in och kollade i några affärer till men när vi var inne på hm så gick brandlarmet och vi fick gå ut. Då gick vi in till Maxi istället för att fördriva tiden . Sen när vi kom ut där ifrån så gick vi till centan igen för jag skulle handla en tunika på gina som jag hade sett och Annie skulle handla ett halsband med ett kors. Så jag köpte en tunika och en t-shirt idag (kommer bilder imorgon, tror jag.). Sen tog vi bussen hem till Annie och var  vi där en stund innan min mamma kom och hämtade mig. Nu ligger jag i sängen och kollar lite på datorn. Ska nog spela schack mot datorn sen.

1 kommentar:

  1. brandalarmet gick igång för att du var där. vi alla i klass 5Bäst har någon signal som utlöser brandalarmet. precis som i skolan på fredagen( det varifrån vårt kapprum det kom ifrån),kulturen och på vikenbadet.SUCK
    Malin<33333333333

    SvaraRadera