söndag 22 maj 2011

Regn

Jag och mamma var precis och handlade. När vi cyklade dit var vädret lite mulet men det var ändå varmt. Men sen när vi kom ut ur affären så hade det börjat pissregna, så vi blev genomblöta och jag hade jeans på mig så det var inte det skönaste. Ialla fall i fredags så var vi ju på grillkväll med handbollen. Det var väldigt kul, vi hade massor med tävlingar och sånt. Sen efter det så gick vi hem till Emma och snackade och lite sånt innan vi somna. Igår så gick vi till en lekplats och gungade och lite sånt och sen gick vi in i en liten skog och tog massor med foton. Därefter gick vi hem till Emma och åt hamburgare till lunch. Sen höll vi på med hennes storebror och kastade bollar på honom men sen tog han våra mobiler och bytte bakgrunsbild på de till en bild på honom. På kvällen så skulle våra föräldrar och äta på Old times med våra handbolltränare och dom andra föräldrarna. Vi stannade hos Emma och åt pizza och jag fick göra alkohol fria Piña Coladas till de andra och till mig. Man använder sig av någon sorts juice och sen blandar man ut juicen med Lemon läsk eller 7up eller någon sån och sen serverar man. Jag blandade två sorters juicer men behöver bara ta en sorts juice om man vill det. Här kommer ialla fall bilderna vi tog igår.












      

Nu ska jag dricka en coco latte och läsa en frida tidning som jag köpt idag. Hoppas att coco latten är god för har aldrig smakat de förut så.

  



1 kommentar:

  1. Fina bilder ni har tagit. Är det fotograf du ska bli??
    Kram mamma

    SvaraRadera