fredag 24 juni 2011

Midsommar

Glad midsommar allihopa!

Ja idag är det som sagt midsommar och det ska vi fira med kompisar så klart. Idag väckte mamma mig vid halv tio något sånt där och sen la jag mig och läste i min bok "Om jag kunde drömma" som jag redan har läst en gång och det är den första boken i twilight serien, för er som inte visste det. Sen  åt vi lite frukost och nu har jag precis gjort vid mig och bäddat min säng och sånt. Kommer nog en bild på min midsommar outfit sen när jag har bytt om till det jag ska ha på mig ikväll. Nu ska jag prova ringa Annie för vi pratade om att cykla och plocka lite blommor till idag.

1 kommentar:

  1. sv; tack så jätte jätte mycket att du har röstat på min klänning!
    säger till när jag länkat alla bloggar :)
    ännu en gång, tack !

    SvaraRadera