söndag 12 juni 2011

Sorry...

Hejhej!

Förlåt att det inte blev ett tidsinställt inlägg idag men när jag skulle göra det så funkade inte och jag fick ganska brotom för Marie och Elin kom just då så det blev inte. I alla fall, vi var framme lite i tolv och då gick vi in och shoppade lite sen vid ett gick vi och åt och därefter så gick vi och shoppade igen. Jag handlade lite kläder och saker till rummet och sånt. När vi hade handlat klart så gick vi och köpte mat på Burger King och sen åt vi det i bilen och sen åkte vi hem. Jag sov i ungefär en timme bilen och det var väldigt skönt för jag var ganska trött. Nu sitter ligger jag i min säng och kollar på tv och käkar lite godis. Imorgon ska jag städa mitt rum så jag kan sätta upp sakerna jag köpte igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar