tisdag 12 juli 2011

Biio

Idag har jag och Hanna varit på bio och sett Poppers pingviner. Den var jätterolig och det var jättebra för det var bara jag och Hanna och två andra tjejer som såg den. Efter bion så kom Hannas pappa och hämtade och och sen köpte vi vars en frapino på Espresso house och dsen åkte vi hem till Hanna och var där en stund och sen gick vi hem till mig och kollade på Allsång på skansen och åt korv med bröd och gjorde lite annat. Sen cyklade Hanna hem men jag följde henne en bit. Nu sitter jag och chattar med henne på msn.

2 kommentarer:

  1. tack för dagen! §§§§§

    SvaraRadera
  2. du är "bodypalace"? har du problem med att någon vill titta på den filmen eller? du har inte ett skit att komma med! Du har antagligen inte sett den så du vet inte vad den handlar om!?!?! den handlar inte bara om 'pingviner'... den handlar om så mycket mer.. så dra åt hell bara..

    SvaraRadera