torsdag 28 juli 2011

Immeln

Hej!

Förlåt för den dåliga uppdaterigen. Men jag har typ inte suttit vid datorn eller så har jag inte pallat att blogga. Men ialla fall. Idag tog jag och mina föräldrar tåget till Kristianstad och sen gick vi där en runda. Sen efter typ två timmar så tog vi bussen till nåt konstigt ställe och där hämtade Lena och Göran oss och sen åkte vi till deras husvagn här i Immeln. Min bror åkte med upp hit i går och ska stanna här till på söndag . Men jag och mina föräldrar ska åka hem imorgon.

Igår så hade jag och mamma en mysig dag i Lund och jag handlade rätt så mycket. Bland annat så köpte jag nya joggingskor och ett par nya jeans. Men jag handlade lite mer. Jag tog ett till hål i mitt öra så nu har jag tre hål. Nu har. Jag inte mer att berätta men jag ska föesöka bli bättre på att uppdatera bloggen nu i fortsättningen
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar