onsdag 20 juli 2011

Va med Hanna

Hej!

Idag ska jag va med Hanna. Hon skulle göra lite saker först innan vi ska vara. Jag tänkte berätta lite om hur det var i Åhus och hur det.

I söndags så spelade vi 6 matcher. Vi vann alla utom en mot H43. Men vi förlorade bara med 1mål satt. När vi hade spelat klart alla matcher så gick vi och åt. Därefter så stack vi till bowlinghallen där vi skulle sova och pumpade upp våra madrasser och duschade och lite sånt. Sen så gick vi ner och pratade med en domare för några av domarna sov också där så vi blev kompisar med dom. På måndagen så spelade vi 5 matcher till i gruppspelet och vi vann alla så vi gick till A-slutspel. Men sen åkte vi ut i kvartsfinalen. Men vi hade jättekul och höll på med domarna jättemycket och dem tyckte vi var jätteroliga (säger vi). Sen igår så åkte jag med farmor hem för jag skulle måla lite brädor till dem. Jag och farmor målade 7st. som var 4m. långa.

Jag kollade på cdon idag och såg att Beverly hills 90210 bara kostade 179kr just nu. Men jag håller ju på att spara till en kamera så jag har inte råd med att köpa något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar