lördag 29 januari 2011

Min dag!

Tjena!

Idag har jag spelat match mot 98:orna och vi förlorade men vi kämpade tyckte jag. Efter matchen spelade jag och  Emma med 98:orna men det var inte så roligt så vi gick och duschade istället. Sen så åkte vi hem till Emma och åt, när vi hade ätit så gick vi in på datorn och lyssnade på musik och var inne på facebook. Därefter så fikade vi wienerbröd som var väldigt gott! Medan vi åt så kollade vi på film och sen när det bara var lite kvar på filmen så lockade jag håret på Emma för hon skulle iväg. Sen kom min pappa och hämtade mig.När vi kom hem så åt vi tupp, potatis, brunsås och lite annat till det var väldigt gott! Nu så har vi gäster  mamma och pappas kompisar är här så jag sitter bara inne på mitt rum och gör ingenting.

Malin här kommer en video till dig om hur man gör en sån knorr som du inte kan göra:




Ha det bra, hejdå!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar