fredag 28 januari 2011

Sverige förlora

Tjena!

Idag så har jag varit i skolan och det var kul. Sen så stack jag hem och åt.
Därefter så skulle jag möta Amanda på bokhandeln för hon skulle handla en present till någon som hennes syster skulle på kalas hos imorgon tror jag. Sen gick vi hem till henne. Hemma hos henne såg tog vi bilder och satt vid datorn. Sedan så åt vi någon thai mat som var väldigt god men lite stark. Sen kom min pappa och hämtade oss för vi skulle hem till mig och kolla på handboll Sverige-Frankrike. Jag och Amanda skrev massor på oss typ Heja och så spelarens namn så nu har jag fullt med klotter på mig det var väldigt roligt. Det som var mindre roligt var att Sverige förlorade  men dom kämpade. Men dom kan bli trea och det är ju också jättebra. Nu kollar jag på let´s dance och tar det lungt. Imorgon har vi match mot 98:orna så jag laddar inför imorgon.


Ha en det bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar