onsdag 2 februari 2011

Handboll

Toodeloo!

Igår så var jag hemma hos farmor så jag kunde inte blogga. Men det var roligt att träffa farmor och farfar. Hemma hos farmor så gjorde jag inget speciellt bara tog det lungt. Sen när farmor var ute i stallet och hjälpte farfar så passade jag på att göra läxan. Sen i morse när farmor skulle jobba så körde hon mig hem. Sen gick jag till skolan och det var roligt. Sen när jag kom hem så gjorde jag glosorna till på fredag och sen så började jag plugga till vårt musikprov som vi ska ha på fredag. Sen så stack till träningen. Det var kul som vanligt sen när träningen var slut så skulle vi stretcha men det gick inte så bra för att 98:orna hade uppvärmning så vi kunde inte det. Vi hade jättekul i omklädnings rummet för jag och Lollo pratade som bebisar. Sen när jag kom hem så åt jag sen gjorde jag läxan med pappa. Nu sitter jag och kollar på top model 11.

Ha det bra, hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar