torsdag 3 februari 2011

Prov!!

Hejhej!

Idag så har jag varit i skolan Birgitta är fortfarande sjuk så vi fick ha vikarie. Och vi fick en ny tjej i klassen som heter Ulrika. Sen på lunch rasten så va jag och Malin och lekte i leran men min sko fastnade leran och sen när jag skulle försöka få upp skon så satt den kvar så det var bara min fot som kom upp ur skon hihi. Efter skolan så pluggade jag till musik provet vi ska ha imorgon. Sen stack jag till träningen och det var roligt. När jag kom hem så åt jag och det var väldigt gott. När jag hade ätit klart så pluggade jag mer till provet. Sen förhörde Dennis mig och jag kunde det vilket var bra. Efter att Dennis hade förhört mig så kollade jag på top model. När det var slut så förhörde jag Dennis på hans läxa.

Ha det bra, tjigeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar