söndag 27 februari 2011

Ingen frågestund

Hej!!

Jag skulle haft frågestund här på bloggen idag men i och med att jag nästan inte fått in några frågor så väntar jag med att ha frågestund till på fredag och då sätter jag mig ner och kollar på alla frågor så ni får gärna skicka kommentarer med frågor så svarar jag på dom på fredag. Ni får fråga exakt vad ni vill. Jag har fått in två frågor bara än så länge så jag tyckte det var lite onödigt med frågestund med bara två frågor. Ja nog om det. Nu så är jag med Annie, vi har precis bakat choklad cupcakes med citron smak. Ehh, det var meningen att det skulle bli choklad smak men vi tog för mycket citron saft i så det smakar både citron och choklad. Innan vi bakade var vi på ica och handlade och det var väldigt roligt för när vi skulle betala fick vi värsta skrattanfallet, ja inte så lyckat och sen när vi skulle packa så började Annie med dom minsta varorna i bottnen så det blev inte så bra. Ja nu har vi precis diskat klart och det gick inte heller så lyckat för Annie skulle diska och jag skulle torka men det blir inte så lyckat när två blondiner ska göra det. Så här gick det till:
1. Annie står vid diskhon och diskar
2. Jag sitter på diskbänken och torkar och ställer in sakerna där de ska vara
3. Jag hittar nya saker som ska diskas när jag är klumpig och välter till alla saker.
4. Annie står och plaskar med diskvattnet
Ja så går det till när vi diskar. En annan ganska rolig sak var när Annie skulle diska första saken, en gul burk som vi hade haft choklad frostingen i och där var fortfarande sånt kvar i. Ja efter att Annie hade diskat klart den så var allt diskvatten helt brunt och det var första saken så vi fick diska i brunt vatten.

Ps. Jag har en fråga till er läsare. Hur klumpig är Josefin på en skala 1-10
Svar: 10:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar