måndag 28 februari 2011

Pyjamas

Hello!

Jag har precis duschat det var väldigt skönt sen efter duschen så tog jag på mig min pyjamas fast klockan bara är lite över sex. Jag tänkte att ibland är det skönt att bara gå runder i pyjamas fast man inte ska gå och lägga sig. Ja ialla fall, idag så har jag varit i skolan. Våran lärare Birgitta är fortfarande sjuk så vi fick ha vikarie och det kommer vi ha hela denna veckan sen nästa vecka kommer Birgitta nog tillbaka. Ja och skolan var ganska rolig, vi pratade mycket om basketturneringen vi ska på imorgon på viken. Där ska vi möta femmor från andra skolor i kommunen så det ska bli roligt. Vi slutade skolan sent idag så jag fick skynda mig hem så att jag skulle hinna tillo träningen som börjar kl.16.00 och vi slutar skolan kl.15.00 så det blir lite körigt men jag hinner. Ja och när jag gick hem så såg jag farmor som hade varit inne hos min bror, och så stod jag och farmor och pratade där ute det var trevlig men jag var tvungen att gå så jag skulle hinna till tränigen. Nu är jag hemma och gör ingenting, ska nog kolla runder lite på internet och sen ska jag nog spela sims 2.

Ps. Glöm inte att skicka in frågor till frågestunden på fredag.

1 kommentar: