onsdag 9 mars 2011

Jag hatar spindlar!

Hej!

Jag hatar stora spindlar. Jag hade en stor på rummet och den var väldigt äcklig. Men super Josefin tog en tidning och slog spindeln och sen när spindeln var död så spolade hon ner den i toaletten. Så ett tips till alla spindlar ute i världen kom inte in i mitt rum för då blir ni nerspolade i toaletten, hihi. Jag har precis suttit och redigerat en bild den blev lite bättre men inte jättemycket. Om en stund ska jag möta Louise sen ska vi sticka till träningen. Vi ska springa i skogen på handbollen idag, skönt tycker jag iaf. Det var längesen jag visade dagen Jossi Looki och det var någon som ville att jag skulle göra det så har kommer dagens:
Sjal- New Yorker
Linne- Gina tricot
Kofta- Fått i julklapp nåt år
Jeans- Kappahl

Ha det bra, hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar