tisdag 8 mars 2011

Varit med Louise

Hello!

Idag så har jag varit med Louise efter skolan. Hon följde med mig hem direkt efter skolan. Men sen när vi skulle äta när vi kom hem så hade vi inte något hemma så vi fick koka pasta men det var gott det också. Sen så sminkade vi oss och fixade håret och sen gick vi ut och fotade varandra precis som förra gången men jag och Louise tycker det är roligt att leka modeller och fotofrafer. Sen gick vi in och då så lärde jag Louise hur man gör en header så nu har hon gjort en ny. När vi nästan var klara med Louises header så kom hennes mamma och hämtade henne så jag fick göra klart hennes header istället men den blev som hon ville ha den. Nu så sitter jag på mitt rum och kollar på bilderna som jag och Louise tog idag, här är två bilder som vi tog idag:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar