onsdag 2 mars 2011

Träning ikväll

Har precis kommit hem från skolan. Det var jätteroligt på gympan idag för vi körde mörker dunkgömme och det är jätteroligt tycker jag. Jag dunkade mig en gång för Hanna som tog hon hade sett Malin och jag satt precis brevid Malin så jag trodde att Hanna hade sett mig också och skulle dunka både mig och Malin, så jag sprang med Hanna kom före men hon dunkade bara Malin och sen fortsatte hon springa förbi stolpen när hon hade dunkat Malin så jag bara fortsatte springa och då hann jag och dunka mig men Hanna hann se mig så hon sprang också för att dunka mig. Sen efter gympan hade vi lunch och det var ganska gott men inte jätte. På lunchrasten sen så kom vi på massor med förslag till rinnebäcksstjärnorna, som är en tävling vi har varje år på min skola där alla klasser på skolan väljer en låt som dom ska framföra och så tävlar åk 3-6. Vi fick också reda på att vår lärare Birgitta kommer att vara hemma i tre veckor till så vi kommer inte ha henne på jätte länge:( Nu ska jag snart gå och äta melis, sen blir det träning ikväll på viken. Jag får tejpa fingret jag stukade igår, det är jätte svullet kan jag säga.

Ha det bra hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar