onsdag 2 mars 2011

Tränat

Hej!

Har precis gjort läxan vi skulle skriva om nåt museum eller nån annan spännande plats vi har varit på. Jag skrev om när jag var i Egypten och vi åkte ut med nån glasbåt ut på röda havet och kollade på fiskar och korallrev, det var väldigt vackert där ute kan jag säga. Men det var ännu coolare att snorkla själv som vi också gjorde. Jag och Elin följde ett rep så vi kom jätte långt ut. Så vi såg en rocka rakt under oss men just då så kom där ett stim med jättelånga fiskar som typ hade svärd framme på nosen:) Jag och Elin blev så rädda så vi simmade tillbaka till bryggan och snorklade vid den istället. Ja nog om det, nu sitter jag här vid datorn och tjattar med min bästis tejptanten (Amanda). Jag kallar henne det sen igår när jag stukade mitt finger. Ja just det jag stukade mitt lillfinger idag på samma hand så nu har jag två stukade fingrar på två dagar. Jag känner mig så stolt. Nä men det gör faktiskt jätte ont, det fingret jag stukade är jätte svullet så jag kallar det fetofingret och sen är mitt lillfinger fetofingret Jr.

Ps. Glöm inte att ställa frågor till frågestunden på fredag alla måste fråga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar