måndag 11 april 2011

Löpning med mamma och brosan

Hej!

För en stund sen var jag, mamma och Dennis ute och sprang, blev inte så lång runda för jag fick ont i vaden. Jag har precis tagit mig en varm dusch, sköönt. Innan idag var jag ute och hjälpte mamma med att tvätta våran fönsterbläck för dom var väldigt smutsiga. Sen satte jag mig och läste i det underbara vädret. Känns verkligen att det är vår nu. När pappa kom hem så stack hela familjen ner till ICA och handlade mat. Ikväll blir det grillad kyckling med rösti och sallad tror jag, ska bli väldigt gott. Imorgon ska vi på påskvandring i skolan. Jag har för mig att vi var på det förra året också men det blir väl skoj skulle jag väl tro. Imorgon ska jag hem till farmor och farfar så nu ska jag skriva ett tidsinställt inlägg till imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar