söndag 10 april 2011

Min helg!

Heej.

Förlåt för min dåliga uppdatering men jag har inte haft tid till att blogga denna helgen. Jag kan börja med att berätta om gårdagen och sen denna dagen.

Igår: Det började med att jag vaknade läste lite tills mamma vaknade sen gick vi upp och gjorde vid oss och sen tog jag, mamma och Dennis tåget till Lund. När vi kom fram till Lund så gick vi till espresso house och åt frukost där. Jag tog scones och en stor varm choklad. Gott! Därefter gick vi i lite affärer och kollade lite sen gick vi till stadium och kollade på converse till mig och min bror. Vi hittade ett par till mig men min bror har så stora fötter så det fanns inga i hans storlek. I alla fall så köpte jag paret jag hittat och sen gick vi till några andra affärer och kollade på skor till Dennis, men vi hittade inga. Sen tog vi tåget hem och mamma packade en väska med träningskläder och sen stack vi till stationen igen och åkte till Tågarp där våran moster Vivi mötte oss och därefter körde vi hem till mormor och morfar i Ekeby. Mamma och Dennis och Vivi stack till Väla och jag och mormor passade på att gå en runda med lilla Tindra i det fina vädret. Sen när mamma, Dennis och Vivi kom hem hade dom med sig ett par vita converse till Dennis och ett par skor till mamma och mina converse. Sen på kvällen grillade vi lite och åt kött med grönsaker och potatis och sås. Senare på kvällen vi halv elva gick vi och lade oss.

Idag: Jag vaknade vid nio av att min kusin pratade sitt bebisspråk där nere och då gick jag ner. Sen åt vi frukost och gjorde vid oss och sen gick vi ut en lång runda med Tindra i det fina vädret. När vi kom hem så gjorde vi typ inget speciellt mer än att va ute och sola. Sen stack Dennis och Vivi ner till affären och handlade glass och korv med bröd som vi kunde grilla till lunch. När vi hade ätit så lekte jag lite med Tindra och sen körde morfar oss hem.  Nu så sitter jag och gör ingenting. Ikväll kommer pappa hem  och sen är det mästarnas mästare.

    Här kommer en bild på mina converse



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar