onsdag 25 maj 2011

Zoologiska museet

Hello!

Idag har jag varit i Lund med klassen och vi har varit på zoologiska museet. Det är ett museum där det finns djurskelett, uppstoppade djur, missbildade djur och massor med andra saker, så det var väldigt kul att gå och kolla på. Sen gick vi och åt och därefter gick vi till domkyrkan för att kolla på klockspelet kl.12.00. Sen när det var slut så gick vi till ett torg och köpte frukt och vissa köpte glass. Jag, Lollo och Mette köpte  milkshake inne på Mc´donalds och sen gick vi  in på kappahl och kollade på kläder. Såg väldigt snygga kläder faktiskt. När vi skulle gå till stationen så gick jag, Lollo och Mette och köpte glass på ett ställe där de gör sin egen glass och det var helt fantastisk god. Jag tog smakerna choklad och viol och båda var jättegoda. Sen tog vi tåget hem. Nu kollar jag på top model och har precis gjort min matteläxa. Nu laddar jag inför beatchhandbollsträning som vi har ikväll, ska bli såå himla roligt. Jag älskar beachhandboll.

Så här ser jag ut idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar