torsdag 26 maj 2011

Bloggar från mammas dator

Hejsan!

Ja, jag bloggar från mammas dator för jag kommer inte in på min bloggsida där jag gör mina inlägg. Men jag kommer in här på mammas dator så det är ju lite konstigt. Därför kan jag inte bjuda på någon bild men, men. Idag i skolan så hade vi elevens val och jag gjorde klart min bild till min bok och sen har vi gjort lite andra saker i skolan idag. Vi hade också matteprov och jag tror det gick bra, kändes så ialla fall. Sen har jag nästan precis tränat handboll. Vi körde beachhandboll fast inomhu. Efter träningen så körde vi lite straffar och sen gick vi och duschade och därefter så spelade jag, Lollo, Andrea och Cornelia handboll mot varandra men det funkade inte så bra så vi körde prickar en liten stund och sen cyklade vi hem. När mamma och pappa kommer hem ska vi nog äta middag och sen ska jag ta det lugnt.

Ha det bra, Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar