måndag 6 juni 2011

Bilder från helgen

Hejsan hejsan!sfina

Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har typ haft saker för mig hela helgen. Men jag har tagit väldigt många bilder så det är ju en bra sak i alla fall. I lördags så var jag först på strandkalas hos Amanda det var väldigt kul och jag fick jättemycket färg på axlarna och på ryggen. Sen när jag kom hem från Amandas kalas så kom Camilla och Hanna och hämtade mig för vi skulle och kolla på Sean Banan i Eslöv. Han var väldigt rolig att kolla på. När han hade uppträtt så gick vi och köpte kina mat, den var väldigt god och mättande så jag orkade inte äta upp allt. Men i alla fall så satte vi oss på en trappa utanför ett hotell och kollade lite på när Tove Styrke uppträdde. Men helt plötsligt såg jag Danny Saucedo gå förbi. Så jag slog Hanna i sidan och hon fattade ingenting så jag bara -Hanna, Hanna där är Danny Saucedo! Och då såg vi honom. Sen såg vi att massor med folk gick fram till honom och frågade om hans autograf, så då gick jag och Hanna fram och ställde oss bakom några andra och skulle fråga om vi kunde få ta en bild med honom. Men då tack han, såklart. Sen efter en stund så åkte vi hem.

Igår så var jag i Helsingborg och spelade beachhandboll. Det var jäkligt kul. Vi vann alla våra matcher utan en i gruppspelet. Men vi vann vår grupp i alla fall. Vi vann åttondelsfinalen men sen tog det slut i fjärdedelsfinalen mot Landskrona HK. Sen åkte jag med Annie hem och vi hoppade i deras pool direkt med kläder och allt på. Senare på kvällen kom mamma, pappa och Dennis och hämtade mig fast vi fikade och lite sånt först.

Nu ska jag, mamma och pappa sticka till Bjärred och köpa glass, tar kanske med mig kameran och tar lite bilder. Så det kanske dyker upp lite bilder sen ikväll därifrån men det kommer i alla fall upp bilder från helgen senare, ska försöka att göra en film av alla bilder från beachhandbollen igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar