torsdag 9 juni 2011

Chilling in the pool

Hallå, hallå!

Idag har jag varit med Lollo och vi har typ badat hela tiden i hennes pool hela tiden. Det var väldigt kul. Sen vid tjugo i sju gick jag hem och då kollade jag på finalen av top model 4 som jag hade spelat in och sen gick jag och duscha. Imorgon så är det skolavslutning. Jag ska ha på mig en jättefin klänning som jag har fått av min mormor som hon har köpt i thailand. Sen  därefter ska jag och några kompisar åka in till Lund och käka lite glass och gå och kolla i lite affärer. På kvällen sen ska vi iväg till mammas och pappas kompisar. Nu hade jag tänkt att lägga ut bilderna från i helgen. Video från beachhandbollen kommer senare för jag måste ta mig tid att göra den också, men jag lovar att det ska komma upp en så småningom.
Jag och min mamma

Jag med min stora glass

Jag igen

Min pappa


jag 

jag

Jag och Annie

Jag och Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar