onsdag 22 juni 2011

Just nu så...

...tycker jag inte om min cykel, och vill ni veta varför? Jo det ska jag berätta, idag efter träningen så hade mitt bakhjul låst sig så det gick inte att rulla cykeln så jag fick lyfta på bakhjulet och sen sätta ner det och då rullade det men det gick väldigt trögt så jag och Lollo fick gå en bit men sen kom min mamma så jag fick cykla på hennes cykel hem och så fick hon cykla på min men sen låste sig bakhjulet igen. I alla fall när jag kom hem så började pappa grilla och sen så åt vi kött som var väldigt gott för där var inte en massa fett på det. Sen kollade vi lite på tv och jag gav mamma lite fot massage. Här kommer bilder på vad jag köpte idag.

Båda tröjorna kostade 50kr/st innte på H&M
 Imorgon ska jag vara med Amanda och vi ska göra vars en egen donut bun så det ska bli kul. Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag nog kolla på lejon kungen för jag bara älskar den filmen, asså jag sitter och gråter när Simbas pappa Mofasa dör. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar