onsdag 22 juni 2011

Nova med Annie

Hello!

Idag har jag varit på nova med Annie. Först så tog vi tåget in till Lund och sen skulle vi ta bussen därifrån till nova men det gick inte så bra för mamma hade sagt fel buss till oss så vi kom till Gunnesbo men som tur var ligger nova jättenära så man kan gå dit. Sen åt vi lite lunch på Mc´donalds och sen gick vi runder och kollade i lite affärer. Jag köpte två tröjor inne på hm och sen köpte jag en frapino på espresso house. Därefter tog vi bussen in till Lund C och där tog vi tåget hem till kävlinge. Sen när jag skulle cykla hem så var min cykel helt konstig för det gick inte och trampa så jag fick gå hem från stationen. Ikväll ska jag och träna så jag gör ett inlägg sen ikväll med bilder på tröjorna jag köpte idag.

2 kommentarer:

  1. Söt blogg! Läs min också:)

    SvaraRadera
  2. NU FINNS VINNARNA AV DAGENS BLOGG PÅ MIN BLOGG!

    http://linneaflystam.blogg.se/2011/june/vinnarna-av-dagens-blogg.html#comment

    SvaraRadera