torsdag 2 juni 2011

Kul kväll

Hejsan svejsan!

Ligger i min säng just nu och ska snart försöka att skaffa guppylife, som är ett onlinespel för tjejer där man ska ta hand om ett djur och sånt det låter väldigt roligt i alla fall. De tipsade om det i den senaste Julia tidningen så jag tror att det är ett ganska nytt spel. Men i alla fall så har jag varit med Emma idag och vi hade väldigt skojsigt. Vi käkade glass och solade och kollade lite på tv och sånt. Senare på kvällen så kom Amandas föräldrar och hennes lillasyster hit men Amanda var på kalas så hon kunde inte följa med hit =( Men Camilla och Hanna kom så då hade jag ju någon att vara med. Alva var med mig och Hanna också men vi satt typ bara vid datorn och sen så plattade jag Hannas hår så hon blev väldigt fin. Imorgon vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Jag och Amanda pratade lite om att vi eventuellt skulle va imorgon om det gick för det gick inte idag så då sa hon att det kanske gick imorgon. Ja nu ska jag försöka skaffa guppylife i alla fall så vi hörs imorgon.
  

God natt allesammans och dröm sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar