onsdag 1 juni 2011

Bildbomb

hejsan!

Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har inte hunnit eller så har jag inte känt för att blogga men nu så tog jag mig tid och göra det. Jag har lite nya bilder som jag måste lägga ut. Igår så var jag med Lollo och vi hade vattenkrig med Noah och hans lillebror Vidé. Sen tog jag och Lollo lite bilder och så. I skolan idag så gick vi först ner till Måsängen med våra fadderbarn och körde lite lekar. Sen på gympan så spelade vi boul och jag och Ulrika vann mot Anton och Harald med 10-13. Snart så kommer Annie och hennes mamma och hämtar mig och då ska vi sticka till Gunnesbo och träna beachhandboll. Därefter ska jag, pappa och Dennis på studentfest hos min pappas kusin Emelie. Så jag sticker till mammas jobb och tvättar av mig för hon jobbar i Gunnesbo. Här kommer lite bilder från gårdagens vattenkrig.








+ en bild som Lollo tog igår.
Klänningen som jag har på mig ska jag ha på studentfesten idag. 

1 kommentar: