lördag 28 maj 2011

Äntligen...

...kan jag blogga från min egen  dator. Sköönt, för jag har ju alla mina bilder på denna datorn. Idag har jag varit på centan med mamma och Lena. Jag handlade lite saker som det kommer bilder på längre ner i inlägget. Igår klippte jag mig, blev inte riktigt som jag ville ha det men det blev ändå rätt så bra. I torsdags fick jag tre nagellack av mamma som det också kommer bild på. Ikväll ska min brosa ha kalas för han fyller år på onsdag men då ska vi på student fest så. Han fick en förtidig present av mig idag som bestod av en skjorta och ett par shorts. Han blev väldigt glad för det så det var ju bra. Ikväll kommer min lillkusin Tindra och nu är hon ju sju månader så nu gör hon massor med roliga ljud och mamma sa att hon hade börjat krypa så det är upp till bevis ikväll. Nu bilder på sakerna jag köpte idag + bild på mina nya nagellack och en bild på mig och min nya frissa.
Shorts från gina tricot

Jacka från New Yorker

Isadora Nagellack

Bilder på min nya frissa. Jag kan både ha luggen framme elr på sida om jag vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar